oktober

 
Tiden går lika snabbt som vanligt den här årstiden. Sommaren vill alltid springa ifrån mig medans vintern vill plåga mig till döds. Men oktober är välkommen för jag har en del att se framemot! Om 8 dagar får jag då äntligen återse Gossip Girl. Som jag längtat! Sedan bär det av till New York. Världens bästa stad! Tre gånger på ett år är lyxigt men jag vet att jag kommer känna ett stort behov av att åka tillbaka igen. Typ resten av livet! 1:a oktober innebär tyvärr också att jag har tenta om tre dagar... Kommer sitta heeeela dagen idag, imorron och tisdag. Helst av allt vill jag plocka svamp eller fly verkligheten och kolla på Downton Abbey. Klar med säsong ett och OMFG vad bra denna serie är!!!! Älskar älskar älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback