Konst

Det finns konst, riktiga tavlor med luddiga naturmotiv, lite klumpar som sägs föreställa näckrosor osv. Den konsten har jag hittills i mitt liv aldrig förstått mig på. Kanske aldrig kommer göra det heller.
Däremot förstår jag mig på konst som i musik. Låtar som är så perfekta att det nästan gör ont. En musikvideo och låt i fullständig perfektion.
 
 
 Någon annan konst som jag kan förstå är fotografi. Efter dagens föreläsning är jag mer än övertygad om att en fantastisk bild, som fångar ett ögonblick så där underbart perfekt, är bland det vackraste som finns. Att sedan få visa de omänskliga historierna bakom bilderna var kanske inte riktigt lika underbart :( Snyftade högt någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback