Saker som går dåligt:

*Mina fötter som värker så mkt att jag knappt kan sova.
*Min träning som bara blivit av en endaste gång den här veckan :o (Måste skylla på fötterna och den enorma träningsvärken jag dras med sedan jag lekte på karlbergs hinderbana.)
*Min hantering av nycklar. Efter en eftermiddag av shopping på stan, studentpresent plus alldeles för mkt onödigt till mig själv, kommer jag hem, trött som efter ett maraton, hungrig som en varg och kissnödig som en fontän och vad händer? Jo jag inser att min nyckel är inlåst. Kände mig gravt deprimerad när jag insåg att jag antingen skulle behöva cykla minst 2 mil tur och retur i ösregn eller vara hemlös hela natten. Sen löste sig allt ändå (såklart!!) men fortfarande en jobbig upplevelse.
*Mitt blomskötande... Min fina ros levde i cirkus 2 dagar. Jag glömde helt bort att jag skulle börja vattna blommor. Bättre lycka nästa gång :)
*Vädret! Behöver jag säga mer?

Kanske ska avsluta med att säga något positivt, jag drömmer ju trots allt i smyg om att vara en sån där människa som bara är glad och sprudlande hela tiden:
Min kusin tar studenten imorrn = wiiiie. Studentmottagning hela kvällen, bland det bästa jag vet!!! Nice buffé och mingel med vuxna människor som älskar en. Och så får man umgås med sina underbara kusiner också <3
Positivt i mitt liv är också Revenge. Det är dock negativt att jag sett klart hela säsong 1. I september kommer alltså revenge säsong 2 och gossip girl säsong 6. Längtar lite :)
Något opositivt är att jag ska upp kl 05.45 imorrn så jag ska typ sova nu, sjukt trött tjej, känner mig typ förlamad av trötthet. Tjingelingen honey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback