Tisdag

Igår var jag nöjd, inte för att Sverige förlorade mot Ukraina (hade man kunnat räkna ut redan innan) men nöjd med mig själv och något jag presterat. Det är viktigt att kunna vara nöjd med sig själv och en prestation, annars skulle livet bli så jobbigt och tråkigt. Men man måste även alltid vilja ha mer, nöjd men ändå inte nöjd liksom!
Jag, Jo, Spongan och Issa kollade på matchen på KI, det var nice, storbildstv och en del få tappra läkarstuderande. Så det fanns lite mer plats än på norra bantorget där allt var galet. Gillade dock pulsen och känslan där nere, det var glöd, passion, kärlek och en himla massa Sverige-tröjor. Måste köpa!!
Ikväll ska jag springa för nu känns min fot bra efter stukningen :):) och på torsdag händer det grejer: jag fyller år!!! Wiiiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback