Panik

Sitter hos studievägledaren och försöker lösa mitt slutbetyg så här sista dagen innan de ska skickas in. Varför är jag inte förvånad? Trodde jag på allvar att jag skulle vara ute i tid den här gången? Och allt är lite kaos och panik för självklart gjorde jag min sista uppgift i sista minuten så läraren måste nu maila betyget till en studievägledare som förhoppningsvis är snäll nog och godtar det här (har i värsta fall tagit ut 500 kr att muta med). Att jag aldrig gör saker ordentligt eller i tid. Jag blir nästan lite less... Men förhoppningsvis kommer även detta lösa sig och jag kan slappna av lagom till midsommar. Först ska jag bara göra klart en sista sista skoluppgift, lär typ dö någon gång i natt medans jag håller på... Suckpuststön vad jag gör saker och ting onödigt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback