Ändrade planer

Fick styra om lite då det visade sig att jag vart tvungen att gå på någon fest på företaget för att ta emot pris som månadens raket. Ganska otippat eftersom jag bara jobbat 1,5 vecka men dom känner väl igen en stjärna när
Dom ser en :) Jag gillar dessutom att ta emot pris! Problemet är bara st jag fastnade hemma hos Julia på drinkar och nu är jag 1,5 timme försenad och lite halvfull. Malin tyckte att det var soft att jag inte bryr mig och det kanske faktiskt är lite soft att vara megachill? Kommer iaf gå dit, dricka gratis sprit, ta emot mitt pris, le och njuta av avundsjuka blickar. Och inte be om ursäkt!! För den här gången tänker jag inte låtsas som att jag inte skulle förtjäna det, jag har jobbat arslet av mig för det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback