Ett år!

Idag är det ett år sedan en väldigt sjuk människa gjorde våran värld ännu lite mörkare. All kärlek till vårar grannland Norge <3 På twitter skrev Jonas Gardell någonting väldigt bra som jag fastnade för. Åh vad jag älskar människor som skriver bra saker!! Det är ändå beundransvärt hur Norge har blivit starkare genom detta. Deras statsminister verkar vara en väldigt fin statsminister också! I en tidning läste jag följande citat av en tjej som blev skjuten och har en massa ärr pga det: – Jag har inga problem med att visa mina ärr. Jag ser dem mer som en seger. Vi har betalat ett pris för demokrati. Det kommer inte gratis. Jag bär kanske inte ärren med stolthet… men jag bär dem med värdighet, sa hon. Jag blir rörd! All kärlek till Norge idag iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback