Life

Sitter just nu och dricker vin och lyssnar på soft musik. Filosoferar lite lagom. Önskar att jag kunde byta ut en tråkig (regnig) innergård mot havet. För några dagar sedan gjorde jag exakt samma sak fast på åland och fylldes av en känsla att det här är meningen med livet! Harmoni, njutning, den enklaste formen av lycka som liksom bara är, utan lyx eller materiella ting. Bara jag i min ensamhet. Ikväll saknar jag min familj och vänner på Åland. Saknar den som inte finns med oss längre <3 Mest av allt minns jag skratt och glada stunder. Jag är glad att jag har alla de minnena, jag kan inte ens minnas en enda dålig sommar! Jag är förvirrad i Sthlm just nu. Vill inte vara här men vet inte vart jag vill. Just nu Åland men i höst? På torsdag återvänder jag till Åland. Det är den enda platsen jag vet att jag älskar och hör hemma på just nu. Jag vet att meningen med livet inte är att stå i köpcentrum hela dagarna och jaga folk så det måste bli en ändring! Jag vill vara på väg någonstans, inte stå still och trampa!! Meningen med livet kan inte heller vara att bo i en stad där alla är otrevliga? Ingenting skapar mer mening i livet än Falsterbo Horse show, det är ett som är säkert iaf! Livet är väl en fest va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback