Blää

Jag är världens veligaste människa. Innan sommaren älskade jag mitt nya jobb och att få jobba som säljare igen. Nu avskyr jag det! Jag orkar verkligen inte stå och jaga folk längre. Så sjukt gärna jag ville komma in på journalistiken. Istället blev jag 12:e reserv och grät floder som ett litet barn tills Cattap skrev ett peppande sms där det stod: "vem fan bryr sig när man rider på en elefant" och då garvade jag och tänkte på vår underbara vecka i FBO och på pherr, John-John, Fiffi Dee och kofman och ja alltså har man träffar så underbara människor så ska man inte klaga över någonting annat i livet för vissa människor får kanske inte ens träffa en så underbar själ och kanske inte ens ha en tiondel så kul som vi har. Men nu vill jag ändå komma in någonstans för jag vill plugga! Inte jobba med en massa skit!! Har dock kommit in i Jönköping. Bibbliskt värre! Får se hur jag gör med det... Såg iaf Batman-filmen igår med Dennis, Nisse och soffi och fyfan vad bra den var!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback