Hej hej livet

Har isolerat mig från det mesta. Drömt mig bort till New York, tittat på bilder från NY, tittat på filmer som utspelar sig i NY. Jag vill dit snart igen!!!

Suttit inne och skrivit lite granna. Haft ångest över att jag inte pluggat, haft ångest över att jag inte tjänar några pengar. Det positiva är att jag har sprungit jättelångt 4 dagar den här veckan :)

Men just när det börjar kännas lite lagom oglamoröst att sitta instängd i en lägenhet hela dagarna och äta macaroni and cheese för femte dagen i rad och låtsas att man är i New York, och just som en ljus framtid ser ganska avlägsen ut dyker min vanliga tur upp och nu ser jag ljuset! Mitt lagom slappa livsmotto "Det löser sig" visar sig alltid vara sant! Hoppas jag iaf..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback