Saturday

Vaknade klockan 6 imorse också. Blir verkligen smått irri på mig själv, nu när jag kan sova längre så går det inte..
Drömde en hemsk mardröm också :( vaknade av att jag skrek. Mina mardrömmar handlar aldrig om läskiga män eller mörka skogar, kyrkogårdar eller vandrande lik, sånt är jag inte rädd för. Istället drömmer jag om djur, förra månaden var det en jättestor tupp som skulle sluka mig (jag avskyr verkligen höns) och i natt så drömde jag att jag var ute och simmade och då kom det en simmande älg och ett jättestort undervattensdjur som jagade mig. Sjukligt obehagligt!
Men nu måste jag rycka upp mig, ska jobba i Skärholmen, har börjat jobba med lite andra saker nämligen. Har jobbat nästan 50 timmar den här veckan och för att vara mig är det rätt så mkt så imorrn är jag verkligen förtjänt av att vara ledig! Ska nog plocka svamp för det är det bästa jag vet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback