Oooh

Hejsvejsan! Hade askul i lördags, först hade sarahb lagat höstgryta. Hon hade stått hela dagen och lagat gryta liksom! Helt sjukt! Vi garvade Rätt mkt åt det här hela kvällen.. Fnittrig middag, en däckad britt iförd engelska damloafers, en flirtig punkare, underbara vänner och en mkt packad Malin gjorde kvällen till en väldigt bra kväll. Sedan träffade vi även Sofie, Jennie och Co. På tegel. Det var verkligen en tjejkväll, tror bara jag pratade med 3 män, Tommie Dee, flirtis och britten. Men det var kul! Vaknade upp med mallan and cattap och det kan ju inte vara annat än kul när man ligger och pratar om gårdagskvällen, informerar Malin om vad hon gjort. Själv tycker jag att det roligaste var att hon slog en asiat i rökrutan. Fast ett annat bra minne är när vi alla kommit hem till sabbe för att slagga och Malin ringer och säger att hon är på väg med lite killar för efterfest och då säger Catta: inga jävla 91:or Malin!!! Och då hör man hur Malin ropar till sin grupp av killar: vilka av er är 91:or? Okej då får inte ni två följa med.
Sen dök hon upp med 2 92:or istället.
Andra roliga saker som hände, hela sanningen får ni läsa om i min kommande bok. Allt kan inte skrivas här, då skulle jag bli mördad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback