Höst

Idag är det så där jättetråkigt väder ute vilket får mig att längta ännu mer till söndag för då byter jag ut kalla höst-Sverige mot ett lite mildare New York-väder. Länktar!
Jag och min brorsa ska först ut och bila, se cape code, Boston, små deprimerande hålor, Washington och vita huset. Det låter olidligt nice alltså!! Sen kommer Nisse dit också och då ska vi hänga i new york. Min garderob är ett skämt, gråter varje morgon när jag ska klä på mig, så jag ska shoppa asmkt :D Om jag har tur kan jag få syn på en gossip girl-inspelning *hoppas*.
Men nu har jag resfeber och jag har inte förberett något alls (som vanligt). Känner mig lite stressad för jag kommer hem tidigast 8 ikväll efter jobb och imorrn skriver jag högskoleprovet och sen har sarre bakat något läskigt som vi ska äta på halloweenfesten jag tydligen ska anordna. Jag är trött också!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback