Heeej

I love it alltså, Skåne är så nice! Är otroligt lycklig över att vara här, alla är lyckliga i Skåne, ler och skrattar all The Time. Vi har kommit fram till för att det är för att 90% (ca) av befolkningen här håller på med hästar, därav lyckan alltså. Idag var vi i ystad, träffade Kurt W en snabbis och gick på stranden. Nu ligger Malin och jag i varsin enda av rummet och skriver onormala saker till varandra på Facebook. Lite sjukt när man tänker på det.. Igår kom Malin och jag fram till att vi två plus josse är så roliga att vi aldrig får sluta med det, vi är liksom Guds gåva till mänskligheten! Sprit gör mig inte ödmjukare direkt.. Ikväll ska vi röja Malmö. Malin träffar förhoppningsvis sin framtida man och Sarah hittat förhoppningsvis en slottsägare. Igår hittade vi en kille som vi kallade "slottsherren", han bodde i slott sa han men sen visade det sig att han ljög. Sarah blev så ledsen :( Bättre lycka ikväll då, tror skåne vimlar av slottsherrar. Förhoppningsvis lever vi alla imorrn iaf för då väntar fler äventyr, vi ska till min enorma glädje ut och gå i en bokskog! Skåne är så exotiskt!! Sen ska vi även dra en vända förbi flyinge för att kolla på lite hoppning. Jag är desperat efter att få se fina hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback