Fest

Här sitter jag helt själv och klämmer finnar, äter ostbågar och dricker ett glas vin. Väntar på att mina vänner ska anlända. De är alla ca 4 timmar försenade så jag börjar bli lite lite less nu, klockan är liksom halv tio!! Morgonen började på värsta sätt, det var länge sedan jag kände mig så liten, jag blev 15 år igen och fick tillbaka min skolångest/prestationsångest. Plötsligt mindes jag alla de dagar som jag grät och grät och verkligen fick anstränga mig till max för att ens komma iväg till skolan. Och många gånger vända jag bara och åkte hem igen för att jag fick sådan brutal ångest. Men inte blev det bättre för att man sket i skolan, då fick jag ännu mer ångest. Så idag ryckte jag upp mig (fick lite hjälp av en äkta 2,0:a också) och gick och skrev högskoleprovet. Och det var kul :) Fick förmodligen 0,0 men who cares, jag gick dit iaf! Jag fick bättre än Tommie Dee också hehehe :) Nu har jag också nästan packat klart inför imorrn, bokade precis hotell också. Jag gör verkligen allt i sista minuten så imorgonbitti gör jag det sista. En typisk grej för mig att göra är att kolla upp flygbussen och tänka att ja det blir nog bra om jag kommer fram 10.15 och flyget går 10.45 för på en halvtimme hinner jag massor. Men sen berättade Nisse att det absolut inte går för sig så nu måste jag gå upp jättetidigt imorrn och jag kommer va jättejättetrött :( Men sjukt kul jag ska ha i New York och jag kommer ha sviiiinkul med min brorsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback