Nej

Det är verkligen inte soft att jobba en dag som denna när man kunde va ute i solen och njuta. Kanske t.om bada lite?! Länktar efter bad. Igår så jobbade jag 3 hela timmar, hela tiden satt Nils, Crille och Cattap och mosade i sig cola, kakor mm och gjorde mig avis. Crille och Catta tyckte att det var sjukt att se mig jobba. Som Crille uttryckte sig: -Lo du jobbar ju verkligen! Trodde du skulle sitta på en stol och läsa skvallertidningar. Men är bra på att jobba faktiskt, även fast ingen tror det och tycker att det känns surealistiskt att se mig jobba. Sen igår kväll så var vi hos Nisses syrra som fyllde år. Grillade och solade i Täby = me like! Gjorde även volter på studamattan i min oroligt vackra kjol. När jag slutar nu ska jag iväg till catpower på söder och grilla med familjen (Crille, Catta, Nils). Suuuuper va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback