Heeej

Lo här, 23 år. Min födis var bra, mina vänner kom och firade mig och åt tårta. Blev otroligt glad över att träffa Jullan <3 det kan inte finnas någon Människa som inte smälter när den bruden garvar alltså! Fick asbra presenter, kylskåpsmagneter av Nisse (bestämde mig tidigt för att inte gråta), nej men jag fick normala presenter av honom oxå och sen fick jag en marimekko-klänning av mamma och pappa och en resa till Madrid :D:D för snälla <3 sen i onsdags så firade vi Bjärt. Gjorde en tårta och sen var det guys night out med Björt, Ni, Putte och Wester. Coolt alltså! Var på skillers och jag var så poppis bland killarna att jag var tvungen att ljuga å Säga att jag var lesbisk. Njöt av att ljuga... Idag var jag och mitt jobb på Sommarfest. Fett nice! Dansade järnet. En stund var jag helt ensam På dansgolvet. Tänkte på Josse som ofta dansar sjäv Och ja alltså The time of My life alltså! Gratis Öl och vin också :D fett softa "kollegor" man har! Party gang nr 1! Höhöhö. På väg hem föra att sova Nu, jobbar 8 imorrn... Neeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback