T.G.I.F

Jag är antagligen den sista människan på denna jord som verkligen inte har haft den blekaste om vad T.G.I.F har stått för. Men idag så tog jag reda på det, thank god it's friday. Alla förkortningar GMG (gör mig galen)!
Dagen idag började på underbart sätt, gick upp typ halv nio, åt frukost, planerade för att vara sjukt aktiv och först städa, skriva klart en sista grej på veckans uppgift och sedan gå ut och åka skidor. Hade även tänkte baka dom här browniesarna som ser helt ljuvligt goda ut:

Men  vad händer? Jo jag inser precis att jag gjort en jättemiss och missat att se att jag skulle lämna in väldigt mkt fler uppgifter än vad jag hade trott! Så nu måste jag skriva en recension och en novell på 5 a4 och det ska ske idag!! OMG
Så nu städar jag i rekordfart, sen åker jag in mot stan för att sätta mig på biblioteket och skriva klart det här. Vill bli klar innan handbollen liksom!!!!!!!!!!!!!
Och den där himla dikten jag skulle skriva blev ju närmast ett skämt. Tog fram massa diktböcker och snodde en mening ur varje bok. Sjukt osammanhängande. Hängde förresten med Cissi igår, först gick vi heeeela vägen hem till henne från t-centralen och blev väldigt välsvarvade och sen så tittade vi på Sofias änglar. Vi grät båda två för det var så sorgligt. Hennes soffa var i allafall väldigt skön och jag kom på mig själv med att tänka: varför sitter jag inte oftare i den här soffan? Typ dygnet runt och bara observerar vad hon och Joakim gör. Typ big brother fast live liksom :)

Kommentarer
Postat av: Teodorolea

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback