hola amigos

Idag så jobbar jag helt frivilligt och utan betalning på min pappas jobb. Dom har ganska mkt att göra här eftersom min farbror plus en annan är bortrest. Så jag tänkte hjälpa till lite. Fast jag kom hit vid lunch, sov liksom till elva så jag är lite lat och har inte gjort speciellt mkt nytta tror jag höhö. Men har iaf hämtat post, köpt 2 flaskor med saft, gått och hämtat mat till min pappa och till mig själv, ätit lunch och läst sofis mode. Ja ni hör ju själva att jag kanske inte direkt är så effektiv. Fast jag har faktiskt installerat lite grejer på en datorn och installerat drivrutiner för en skrivare *stolt*. Detta tog mig typ 2 timmar, gissar på att det skulle gått på typ 15 minuter för nån annan. Sen har jag även hjälpt en äldre man med sitt virusprogram *ännu stoltare*. Skulle nog iaf trivas att jobba här för det är mest dudes som typ gillar hockey och öl (vild gissning) men jag skulle ha kul här! Ska snart dra till djursan och hämta upp JosseB, vi ska vara lite aktiva med vårt projekt och sen ska vi kanske på bio. Imorrn blir det CV skrivande för jag måste ha joooooooobb!! Har sökt lite kurser så på måndag ska jag börja läsa iaf 75% och så borde jag skriva in mig på arbetsförmedlingen. Life's a bitch

Kommentarer
Postat av: Teodorfilippa

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback