Gud

det är verkligen sjukt tråkigt att ha tråkigt! Håller nästan på att avlida, sammanbrott av tristess liksom. Idag har jag gjort absolut ingenting känns det som! Förrutom att röntga njurarna då.. Men sen har jag bara försökt städa lite granna, utan resultat, och sen bara suttit på mitt breda arsle hela dagen. Gick iförsig ut och gick i en timma men det är ju fortfarande ingenting om man först sitter still i flera timmar. Nu så funderar jag på att kolla på handboll, är så tråkig att jag sagt nej till att kolla på matchen ihop med andra människor, gillar inte andra människor, inte ens Cattap får komma hit, ska flytta ut till en stuga långt ut i skogen där ingen kan få tag på mig (ingen täckning och ingen bilväg) och sen ska jag leva där helt ensam med en hund och några hästar för dom är ju så gulliga och fantastiska. Fast va fan då fallerar ju hela grejen för om jag skaffar hästar så ska dom kunna hoppa och då vill jag ju åka och tävla! Gud så krångligt. Men skaffar en elefant istället, har alltid velat ha en sån. Dom kan inte hoppa som tur är så jag behöver aldrig åka nånstans. Förrutom när jag ska åka och köpa mat till elefanten (behöver stor bil alt. lastbil). Ska nog också ha en Panda för dom är ännu sötare. När jag är ledsen så kramar Pandi mig precis som han kramar den här stocken:

 

Och Pandi sover i min säng. GUUUD NU BLIR JAG HELT UPPSPELT!!! Det är som att alla mina gosedjur vaknar till liv!! Det kommer bli helt fantastiskt! Vill bli kramad så där gosigt av Pandi nu.
Men jag och mina djur kommer i allafall bo i en mysig röd stuga med vita knutar, med en mysig trädgård med äppelträn och syrenbuskar och med alldeles förträffligt mkt blommor. Allt är helt enkelt underbart! Så länge ingen av mina vänner kommer och förstör lugnet.... Håll er borta era jubelidioter!! I allafall tills imorrn! För då ska jag ha en date med Jullan och Spongan, vi ska spela the sims i flera timmar. Såååå kul :D
Imorrn ska jag förresten jobba också, ska ha femmorna så jag borde gå och lägga mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback