Gomorron gomorron

Fast klockan är lite mer förmiddag nu kanske men som jag nämnt ca 100 gånger så har jag vissa sömnproblem. Något som också har stora problem är vårt tangentbord, går knappt att skriva på det *irri*! Måste skaffa ett nytt.. Men då har jag en utmärkt anledning att droppa förbi "firman" som vi brukar benämna pappas arbetsplats. Låter som vi är maffiosos :) Ska försöka ta ett kort på Cattas drömkille! Vi snackade lite om det här med killar igår när vi hade tjejmys i Sarahs soffa. Sååååå goooos <3 LOL! Catta vill i allafall ha en soft dude, som hon sa själv:
-typ som Spongans kille som hänger med en ut till Täby kyrkby och träffar ens utvecklingsstörda polare!
Tack för den liksom... Jag och Josse snackade häromveckan också om vad vi hade för killstil och jag visade upp 2 bilder som skulle beskriva min killstil och utan att tänka visade jag denna bild:


Och sen kom jag att tänka på en sjukt söt kille som sarah och jag såg på en tävling så jag visade den också:



man skulle kunna säga att Josse tyckte att jag borde sitta inlåst... Peddo liksom.
Sen kom jag att tänka på mina tre största kärlekar när jag var ung (yngre iaf). På tredje plats kommer en person som verkligen fick mitt hjärta att bulta och som också prydde mina väggar i flickrummet = Anders Svensson. Kärleken har slocknat idag men jag tänker alltid lite extra på honom när jag äter tacos <3



På en solklar andra plats kommer Seth Cohen som jag älskade väldigt mkt pga sin underbara personlighet och underbara utseende. Mkt snygg! Min stallbästis på den här tiden, Saga, avgudade också Seth och vi drog ofta Cohen quotes och när han gjorde reklam för jc letade vi som galningar efter affischerna och tänkte faktiskt åka hela vägen till västerås på min moppe för att få tag på en affisch. Så en dag fick jag en affisch av kajsa och matilda, typ 2 meter hög och den satt på min dörr länge och det kändes typ som att Cohen was in da house! Lyckligaste dagen när jag fick planschen!!



Första platsen är så brutalt given och jag känner liksom att en motivering är onödig, det är så klart David Beckham! Som jag har älskat den mannen...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback