Svåra beslut ska fattas

Självklart kan man inte ta med sig allt i resväskan och detta har lett till viss beslutsångest. Men har nog löst det mesta men frågan är nu vilken mössa jag ska ha med mig?
Den här gamla flamman som jag grävde fram efter ca 5 år i en låda på vinden:



Eller min älskling Micke (det som oroar mig är att sist Micke var med i gbg så tappade han sin svans = inte kul):


som ni ser kommer jag även bära solglasögon hela helgen, det är ett måste!

Vår lesbiska weekend 2008 (?). Stekte utanför Gothia Towers.

Min kropp kommer vara prydd av en långklänning. Inte så jättesmidigt i detta väder men jag har lovat min pvän att inte visa någon hud alls eftersom det finns så himla mkt män på horse shows. Får alltid välja mellan
1. Helkroppsburka
2. Inte gå ut alls (rekomenderas då jag trots burkan kan göra nåt dumt)
Så hiiimla jobbigt att vara ihop med en shejk ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback