öööööööööööh

Känner mig fortfarande rätt så döende. Orkar inte med det här alltså! Den här tiden i mitt liv är lite jobbig. Inte jobbig som i deprimerande jobbig (har ju gått genom helvetet så jag är ganska van vid jobbigheter) men det är mer känslomässigt jobbigt och kanske en liten livskris? Vet inte vart jag ska bo, vart jag vill bo, vad jag vill göra i livet. Nu vet jag inte ens vad jag KAN göra eftersom att jag tydligen inte ens kan få G på en enkel himla gymnasiekurs! Fast det är klart bara för att jag inte kan skriva dikter betyder det ju inte att jag behöver jobba som städerska hela livet. Jag är ju rätt bra på mycket och bara för att jag inte är så akademisk lagd betyder det inte att jag är dum i huvudet. Men jag vill va värsta akademikern!!! Att gå på handels är min största dröm (ljuger lite just nu men är för upprörd för att göra nåt åt det)! Jag vill bara sitta med huvudet i böckerna hela dagarna och vara så smart att folk verkligen imponeras. eller inte bara smart för det är jag men liksom veta asmkt, så mkt att man blir inbjuden till på spåret. Eller ännu mer bildad!! Typ som min brorsa, han är värsta uppslagsverket! Det vill jag ju också va buhuhuhu! Nej nu åker jag och köper vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback