howdie cowboy

Fy sjutton vad kallt det är!! Igår höll jag på allvar på att dö av kyla! Först när jag försökte plugga fick jag ha en jacka plus mössa på mig inomhus för vi har så kallt!! Det var t.om varmare i stallet! Där var det iaf kul, dök upp en massa gamla vedafolk så jag gjorde det jag gör bäst och bara snackade och snackade. Sen ropar plötsligt Maggan att nu är din häst klar och då står Igor där helt klar att sittas upp på och ja det är verkligen så man ska ha det, egen hästskötare!

Iggypiggypop är lika söt som jag minns honom!

Sen blev det en iskall ridtur till ridhuset och väl där så satt jag bara och fnissade hela tiden för Igor var precis lika rolig att rida som jag minns honom. Fin häst det där! Har inte haft så roligt på länge iaf och hoppas på att få göra om det snart!
Sen frös mina tår och fingrar ihjäl för det var minus 18 grader. Har aldrig varit så kall någonsin!
Och nu sitter jag här i mitt iskalla hus med 2 koftor och halsduk och mössa och fryser. Brrrrrr liksom!
Förresten så vill jag till Gbg idag!! Har sett på fejan att många är på väg dit redan och jag vill också!! Det suger att vi kommer ner först imorgonkväll :( Hade gärna tittat på tävlingarna imorrn med, det är liksom bäst innan helgen tycker jag. Och fredag är min favoritdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback