Hello Sunshine

Igår gick jag heeeeela vägen till täby c i världens underbaraste väder. Det tog 1,5 timme så det är tur att tid är något jag har väldigt mkt av :) Något jag tyvärr inte har är en plånbok. Den har jag tappat bort vilket suger lite för jag har mitt körkort och allt där i. Och mitt kort. I såna här lägen är det i allafall skönt att inte ha några pengar, jag behöver ju inte vara orolig att någon ska råna mig liksom.
Igår eftermiddag satt jag i systrarna Bernhardssons soffa och kollade på OC <3
Idag så ska jag äntligen sätta lite fart och faktiskt göra något! Har varit SJUKT seg och trött i 2 hela dagar nu. Men som sagt så ska jag se till att få lite saker avklarade idag, det är ju sjukligt skönt i efterhand.
BTW träffade jag ÅB igår <3<3
Kram Zubeyde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback