fryser

vad hände med våren liksom?? Buhuhu! När jag var ute och gick lite imorse så höll jag på att blåsa bort och typ frysa till is. Vill ha värme nu! Jag älskar våren, det är min favoritårstid. Egentligen är det för att min absoluta favoritårstid kommer efter: sommaren! Men våren blir alltså mer av en favorit bara för att man är så lycklig för att sommaren är på ingång! På sommaren njuter man ju så klart totalt men det finns ändå en viss ångest över att hösten kommer och den ångesten slipper man på våren.
Idag ska jag skriva en novell.... Känns sådär alltså men som jag läser överallt och som också är sant: att skriva ska vara som en lek, man ska kasta sig in i det med glädje och bara ha kul! Så jag ska försöka.
Ska även träffa Cissi idag, först skulle vi gått ut på en promenad men det här vädret känns inte så promenadigt så det kanske blir kaffe istället. Ikväll ska jag även iväg på en lägenhetsvisning i näsby park av alla ställen.
Just nu längtar jag rätt så mkt till helgen för jag, heddan, crille, cp, sarre, patte, nisse ska åka till Åland :D Vi ska spela sällskapsspel, bada isvak, handla taxfree och typ ha jättekul! Längtar efter dig min älsklings ö



Ålands flagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback