Älskar dig mest i hela världen!

Idag är jag lyckligt lottad för jag är ledig!!! Äntligen liksom :D Igår var jag på bio med dr nils. Vi såg Tintin och den var fett bra!! Länktar tills nästa film kommer!!
Morgonen idag började ju såklart bra eftersom jag har sovmorgon och sen åt jag frukost väldigt långsamt och hann tom dricka kaffe och lyssna på lugna favoriter. Tyvärr uppstod en del obehag då någon brud ringde in för att hon och hennes kille skulle vinna en date. Det började lagom utståligt, jag tyckte tom att det var pyttelite gulligt när hennes kille sa att hans tjej var underbarast i hela världen. Sedan började de båda säga saker till varandra som "älskar dig älskling" och "älskar dig mest i hela världen" och jag rös i hela min kropp, mackan jag nyss smaskat av smakade plötsligt väldigt illa och jag fick kasta mig på radion och byta kanal. Jag avskyr sånt här gullifjomp äckel!!!!! Keep it in the family liksom!!!!!!!!!!! Hela världen behöver väl inte höra!
För mig är "jag älskar dig" två saker:
1. Högst obehagligt när det sägs publikt inför andra människor.
2. Privata ord som är underbara om de sägs mellan de två personer som faktiskt älskar varandra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback