Kräftskiva e nice



2 bilder som får beskriva kvällen.
Tack till alla som kom och livade upp och gjorde detta till en helt sjukt bra fest!
Extra stort tack till alla som tackat för en bra fest! För det ligger lite arbete bakom festen så då känns det ju lite trevligt att folk tackar iaf! Och många stora tack till Spoon och Mallan som kom och hjälpte till innan (spoon var iaf till hjälp) och även hade med sig paj slash rosévin! Det är VÄLDIGT trevligt att inte bara komma och snylta! Rikard hade även med sig en ask med after eight som tack för att han fick komma och alltså hur megatrevligt är inte det????
Men nu ska jag inte irritera mig på de som är otacksamma för jag känner faktiskt att detta är en bra dag. började morgonen med att titta på twilight, det var flera veckor sen sist. Älskar älskar älskar Edward Cullen!! Jag är typ helt störd av honom


Nu ska jag ut på stan and meata mina två underbara vänner Ma and Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback