Hejsan!

Idag ska jag skriva kontrakt. Är rädd för jag avskyr nämligen att binda upp mig (det är därför jag inte är gift). Men ändå ska det väl bli lite soft för jag ska bokas in på utbildning och sånt och utbildning är aldrig fel!
Sen ska jag jobba 13-21 and make some money. Har insett hur dyrt allting är nu när man har räkningar och sånt.. Men det känns ändå rätt bra att lära mig pengars riktiga värde. Jag kan ha haft det relativt lätt innan. Börjar iaf misstänka detta. Har iaf insett att min blygsamma lön från cafét inte riktigt går ihop med sånt som jag vill köpa etc. Mest av allt vill jag just nu köpa ett objektiv för 25 loppor vilket inte alls går. Kom då på den förträffliga idén att låna pengarna av min pappa och betala av typ 500 kr varje månad. Sedan räknade jag ut att jag skulle behöva betala av i 4 år. Ovärdigt alltså!
Så summan av kardemumman är att jag just nu är väldigt långt bort från min framtida livstil och det känns väl sådär. Men what the hell liksom jag är rätt lycklig ändå och dessutom så måste man ju börja längst ner om man vill klättra uppåt.

Igår var jag på dåligt humör, låg nästan och grät och mensade ner mig totalt. Då kom Nils och hade köpt godis och hyrt en film. Wiiie liksom!
Då blev jag på bra humör och sedan ännu bättre när jag snackade med Mallan. Det var kul! Vi kom på roliga notiser. Hon hade en bra: Tänker på Johan Ruben Hedman och alla andra med funktionshinder!
Sen skrev hon till: även Nils W
Mkt kul! Så sjuk man skulle va om man skrev sånt helt random liksom!
Tycker ändå att min kanske var ännu bättre: Har tagit bort alla vänner på fejan som INTE har funktionshinder!
Humor när det är som bäst va!
Ska försöka skypa med Mal klockan 21.15 ikväll! Så om Mallan läser detta så kan hon minnas det.

Men åter till filmen! Den var väl inte direkt dålig, inte direkt jättebra heller. Mkt otydligt vad den egentligen ville ha sagt. Men man fick se Bill Skarsgårds snopp. Det är ju alltid nåt, iaf för er snuskiga människor där ute! Själv hade jag helst sluppit den scenen.



Serverade förresten kaffe till Tomas Dileva igår. Hade hoppats att det skulle kännas mer speciellt, typ som att jag skulle känna andarnas närvaro eller nåt men tyvärr så var det inte särskilt överväldigande.
Väntar dock fortfarande på min drömgäst, då kommer jag kanske svimma. Gissa vem det är? Den som gissar rätt vinner ett fint pris! Ledtråd: En kille som är snygg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johan Ruben Hedman! Om du med "snygg", menar sexigast i värden?

2011-04-14 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback