ZzZzZz

Eftersom jag känt mig lite trött så här på höstkanten så bestämde jag mig för att rycka upp mig! Kan inte ligga och slappa längre för då blir man helt vansinnigt slö och ännu tröttare. Faktiskt så har det hjälpt att jobba lite som jag gjorde måndag, tisdag men sen igår när jag var ledig så började jag känna mig sjukt slö men då så gick jag ut och joggade istället (i ösregn) och blev pigg och glad. Orkade springa femman vilket jag anser vara en bedrift efter mina slappa veckor. Sen hittade jag även massvis med svamp på mitt bästa och hemligaste ställe (också i ösregn) och sen proppade jag mig full med vitaminer och tjafs


Så på ett väldigt moget sätt har jag alltså kommit fram till att jag behöver motion och frisk luft, lite extra vitaminer och annat nyttigt genom mat. Min mamma påstår förresten att jag ska äta massvis med blodpudding för att jag kanske har lite järnbrist = därför jag är likblek. Jag tror kanske snarare att jag har hjärnbrist men vad gör det när man rider på en elefant!
Vad jag inte behöver är i allafall godis, socker, snabbmat och annan skit som bara gör mig dåligt. Sååååååååå himla tråkigt alltså!! Give me candy! Men Kajsa och jag har godisstopp och jag har klarat det sen i söndags :) Undrar hur det går för henne?
Träffade Josse igår också och vi fixade lite med hennes blivande blogg vilket var kuuuuul, går ju webbdesign så jag är typ proffs höhö.
Nu ska jag iväg och klippa mig och sen gå på naturkunskap med Johan H :) Sen ska vi spela bandy tror jag fast jag ska också hänga med Mallan och hon lär ju vägra spela bandy.. Hon är inte riktigt bandytjejen nr 1 om man säger så. 

PS. Igår var jag så himla skitglad bara för att en så himla bra sak hände och allt jag kan säga är att Chuck Bass är såååå freaking sexy och alla borde ha en egen Chuck
 




Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har faktist hållt mig sen söndags! men känner på mig att det kan spricka i helgen,för jag ska ha filmkväll med Madde..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback