why me?

Jag åldras i förtid!! Är redan typ 40!! I allafall om man ska tro mina intressen = plocka svamp, plocka svamp, plocka svamp, virka lite och lyssna på Eros Ramasotti. Svampplockandet har spårat ur så mycket att det ligger svamp ÖVERALLT hemma som ska torkas och nu säger pappa att jag måste sluta plocka.. Buhuhu! Ska börja ge bort svamp för jag klarar inte av att inte plocka i helgen, gråter ihjäl mig om jag inte får!! 
Men slutsatsen är i allafall att jag antingen då har förtidsåldrats mentalt, kanske även fysiskt då jag känner mig stel, eller så har jag drabbats av typ svamporexi eller något svampberoende?! Superjobbigt.
I morse gick jag upp klockan halv sex, körde min pappa med vänner till arlanda för dom ska spela golf i wales. Dom verkade lyckliga. Kul tycker jag :)
Sen jobbade jag till elva, sjuuuukt soft höhöh och sen pluggade jag, plockade en kasse med svamp och sen kom Mallan och hämtade mig för vi två och Jempa drog till en helt sjukt soft butik som ligger på radarvägen hägernäs. Det är typ en loppis (av det sämre slaget). Vi betalade 20 spänn för att gå in och sen fick man plocka på sig så mkt man orkade bära. Jag kom hem med rätt så mkt, mest skit, och min pappa kommer INTE bli lycklig när han kommer hem då han åkt tre gånger till tippen i söndags med skit och han vill alltså inte ha in ny skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback