Vad hände i helgen?

Sjukligt händelserikt som vanligt *not* men vad gör det när man rider på en elefant!
Nej men helt ärligt så gillar jag att göra typ inget särskilt så jag är nöjd! På fredagen var jag som sagt på middag med das familj på en grekisk restaurang som vi älskar på valhallavägen (kan rekomendera). Dom har sjukt goda dippröror. Sen kollade jag på en film hemma hos niwi och på lördagen gick vi på loppis på norrtullsgatan och jag köpte en hårborste vilket alla jag nämnt detta för tycker är skitäckligt?! Men jag ryktar på.
Sen ösregnade det verkligen och det vart en sväng förbi Crille där jag tvingades steka hamburgare till honom och nils (dom spelade datorspel) och Crille är en kvinnoförtryckare! Sedan gick jag vidare till Sarah B för en heltaggad utekväll som började med att systrarna B hade stekt ryggbiff och vi åt den blodigt och drack rödvin! MOGET, GAMMALT, LÄSKIGT! Den heltaggade utekvällen på tegel kom aldrig igång och vi avslutade den utanför ett folktomt tegelb klockan 1. Men vi hade trevligt ändå! På ett vuxet sätt höhöhö.
På söndagen plockades massvis med svamp och sedan så höll mamma och pappa på att städa ut hela huset så vi hade typ garageloppis kan man säga men när jag hämtade den första kunden som fick bli Niwi så hade pappa åkt till tippen med nästan allt :(:( Avskyr att slänga saker!
Vad tråkig jag är, måste gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback