heeeeej

jobbar idag woooohooo (försöker lura mig själv med peppande ord)
Bara till klockan tre för sen ska jag hem och plocka svamp på mitt hemliga ställe där jag vet att det är mucho på g. Vill ju hinna innan lördag liksom! Efter detta kommer min mor hem från Åland och vi beger oss till Täby C för att köpa jeans och sen ska vi på restaurang inne i stan. En grekisk restaurang på Valhallavägen som jag älskar. Vi har även bjudit med oss en varsin dejt plus några till. Jippie ska käka halloumi <3
Vad som händer sen vet inte ens gudarna men på lördag ska jag på loppis på norrtullsgatan och på täby galopp. Hohoho mitt liv är så uuuuunderbart älskar älskar älskar jag är helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Lotten,kan du köpa gossip girl 3 åt mig och matilda,och skicka det med Kia? det är mycket billigare i sverige. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback