Teenage dream

Dagen började dåligt för jag gick och klippte mig och det blev skitdyrt.. Buhuhu! Klippte ju bara topparna också så jag fattar inte varför det blev dyrt?! Sen så var jag tvungen att lämna in min iphone för internet är kefft och den kommer typ tillbaka först om två veckor = BAJS! Och efter allt detta fick jag tillbaka mitt naturkunskapprov och hade lyckats med den stora bedriften att få G minus! WTF liksom!? Notera att Heddan fick G utan minus.
Som tur var blev dagen fantastisk ändå för Heddan är världens bästa klassis och vi hade jättekul. Utplock på roliga saker som fick mig att fnittra:
*Jag skriver på en lapp att jag klippt mig och att det blev jättedyrt. Heddan skriver då tillbaka:
Ditt hår blev jätte fint, kände oxå lent det är när du luta dig efter växan. (dysse)
*Läraren pratar om att vi i Sverige kanske ändå fick lite gifter i oss från tjernobyl och att vissa kanske blev sjuka pga. det och jag säger till Johan:
- Det är nog därför du är dysse Johan!
Det var bara jag som garvade men ändå!
Sedan på rasten diskuterade vi det här med att ta ett namn på fejan som  inte är ens eget typ för att man tycker det är coolt. Sara "Eddie" S kom på tal faktiskt hihihi. Vi bestämde oss för att ta ett varsitt namn så Johan är numera Johan Mitchell Hedman. Så coolt! Jag är Lotten Mitchellie Engbom. Våra namn rimmar :) Jag kallas mest för Mitchy och Johan för Mitch. Love it!
Våra seriösa anteckningar:


Nu kommer vi i allafall till den allra roligaste delen av lektionen då vi fick fylla i ett formulär om komvux och jag tjuvkikade på Johans papper och såg följande:

Garvade otroligt länge och ännu mer när jag skrev följande om hur man ska göra reklam för skolan:
Flyga runt med ett flygplan över hela täby med en banderoll efter sig där det står Täby Komvux.
Sedan led jag nästan för jag inte kunde sluta skratta och fick jobbiga anfall just när man inte får (under lektionstid) och kunde liksom inte hålla tillbaka. Var kul i allafall!




Kommentarer
Postat av: Mitchell

glöm inte att visa min länk för farsan! hade en as kul klass idag btw mitchy!

2010-09-16 @ 23:40:56
Postat av: Mullan the real girl

HAHA

2010-09-18 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback