Old

Jag har huvudvärk och känner mig helt slut. Är nog för gammal för att festa. Vill ju inte åldras i förtid!!!:(
Har precis kommit hem från Crille, vi hade en liten gossip girl eftermiddag och det var såklart underbart. När jag kom hade Charles till min stora glädje på sig kavaj, finskjortan och en fluga! Precis så man ska vara klädd när man kollar på gossip girl. Jag skämdes för min slappa outfit men nästa gång ska jag ha långklänning!
Dom två första avsnitten på säsong fyra som vi kollade på var bra men grät också väldigt mycket. Såå sorgligt men mer vill jag inte avslöja för då blir det tråkigt för er som inte sett. Men chuck Bass i mitt hjärta 4-ever <3 :( Buhu



Blair hade världens snyggaste klänning också (den vänstra):


Det finns ingen serie som får en att vilja förändra sig som den här i allafall. Varför kan man inte gå runt i högklackat jämnt här? Hur sjukt vore det inte om jag gick in på ica täby kbyn i skyhöga klackar?! Och varför får jag aldrig gå på hästkapplöpningar i softa hattar och på en massa andra flådiga bjudningar?! Och varför har jag inte en egen vräkig bil med chaufför och varför bor jag inte högst upp på ett hotell?? Ska i allafall försöka börja med att gå och dricka drinkar i hotell-lobbys och klä mig som Blair Waldorf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback