ny dag

och jag ser verkligen förjävlig ut! tänkte precis att det här skulle kunna bli en av dom få dagarna i mitt liv som jag tänker sminka mig men icke sa nicke för jag hittar inte mitt smink. Suck pust stön! Hur jobbigt ska en kvinna behöva ha det egentligen? Kanske borde köpa nytt smink eller skita i det helt för jag vet inte ens hur man sminkar sig *pinsamt*. någon som vill ha kurs i hur man gör med fondation och så? Cissi Spong kanske? Minns att hon var en flitig användare av sånt i högstadiet :)
Nu ska jag strax bege mig till biblioteket för att läsa inför provet med min klasskompis Johan Ruben H. Han tycker att jag är världens bästa klasskompis och jag håller med! Efter provet ska vi meata Mallan, Santa och LinaP. Vi ska göra Täbban osäkert mohahaha! Men min egentliga dejt idag är Cissi Spong och Nils som jag ska träffa senare för att spela alfapet! Tänker vinna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback