en prickig krokodil som heter Jaffe

Jag har alltid väldiga problem med att komma på bra rubriker så från och med nu ska jag nog ha olika låttitlar som rubriker. Musiktips och rubrik i ett!
Igår var en rolig dag, först så träffades Heddan och jag på biblioteket och pluggade, snackade dock mest om New York, den underbaraste staden på denna jord! Sen så kom Tobbe K och vi käkade lunch på donken. Alltid ett sant nöje att träffa Tobbe! Underbar person!! Sedan var det dags för det stora naturkunskapsprovet! Som tur var satt Johan och jag mittemot varandra och skrev exakt samma sak på alla frågor, även på dom frågor vi chansade på. Garvade rätt mkt efteråt när vi insåg att våra prov kommer se identiska ut och ofta vår lärare inte tycker att det är sjukt att vi båda skrivit 11 procent på en fråga där rätt svar är 90?!
Men skitsamma för vi gick istället och drack öl med Santa och Lina vid fontänen och sen åkte jag till stan för att spela alfapet men tyvärr blev spelkvällen inställd :( Men det positiva är att spelkvällen kvarstår :)

Nu ska jag strax gå till statsbiblioteket och läsa ridsport. Min prenumeration har gått ut och jag har prenumererat på den i typ 5 år = cravings.
Imorrn ska jag åka till Åland och gå på ridläger lördag-söndag. Höhö

Kommentarer
Postat av: santa

du glömde berätta om den sjuka killen som kom fram och började prata med oss!!

2010-09-10 @ 08:23:03
Postat av: majja

snubblade in på din blogg när jag sökte på den låten! Snälla människa vet du hur jag får tag i den? :)alt vem har gjort den?? :)

2010-10-21 @ 14:55:32
Postat av: Sofia Olsson

jag oxå :) jag hade den låten på en skiva när jag var mindre som hette barn för barn och den var min favvo låt,men jag hittar den inte någonstans...

2010-11-04 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback