Gårdagskvällen

Började med att jag, Fellan, Sarah b, Frida och fridas syrra Lisen satt och snackade om Wendy och allt som har med henne att göra, alla killar, all the dramas och självklart alla hästar/hästäventyr! Cp som aldrig läst wendy verkade känna sig väldigt utanför men så går det om man inte hänger med i svängarna. Sen drog vi och hämtade Crille och lekte lite black hawk ned bilen (man hittar nån som är ute och går på en liten gata ochsen åker man efter personen väldigt sakta och bländas lite me helljusen och ser allmänt läskiga ut). Sen blev det en spökrunda till lilla Knutby där jag skrämde upp alla lättskrämda tjejer lite höhö. Tillbaka till Sarah b och vinet sen då och en möjlig utgång på tegel. Dock blev jag sjuk då, kände mig febrig men dom andra påstod att så inte var fallet men det går verkligen inte att ta fel på den där speciella feberkänslan i kroppen så cp körde hem mig och mkt riktigt så hade jag feber. Led sen hela natten i 39 graders feber och kunde knappt sova nåt alls pga diverse omständigheter. Men nu är jag lite bättre, nästan frisk, och ligger och kollar på rally brudar. Och snart är drt wc-hoppning från Helsingfors :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback