Everybody's changing

Just nu är jag på tåget för jag ska på min första lektion i engelska c wiiie. Är klar med två ämnen och ska läsa tre nya nu fram till jul. Om vi skulle spola tillbaka tiden typ tre år så skulle jag skitit i den här dagen för att kolla på våra bästa år men det är nya tider nu! Och vi har en jättebra inspelningsgrej hemma :) Nynnar liten på keane -everybody's changing och funderar på hur dum i huvudet Martin Stenmark är som gör en cover på denna fantastiska låt!?!? Är man en SVENSK melodifestivalen-kille med lame approach och fula kläder så gör man inte så! Vad ska hända sen liksom, ska Lasse Berghagen göra en cover på en Oasis-låt? Blir så trött!! Och det är totally fucking asa kallt ute!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej lo

2010-10-18 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback