Värsta värsta drömmen

Jag vaknade i morse, helt kallsvettig och illamående för jag drömde den värsta mardrömmen jag drömt på länge. Det kan ha varit massvis med drömmar för i princip ALLA jag känner var med, vänner, både nära och mindre nära, fiender, släktingar, familj, t.om typ nån tjejs (känner henne knappt) mamma och ja allt var helt galet! Har typ varit överallt i natt känns det som. Ett bra minne var i allafall när jag, Matilda, Kajsa och Fredrik åkte i Fredriks båt som i drömmen var värsta bananas båten som gick asasnabbt och allt var roligare än gröna lund! och matildas ex var t.om med och åkte efter oss i en annan båt. Haha!
Men till den hemska drömmen då, det var nämligen så att jag hade ett barn!!! Inte liksom väntade ett barn och var glad utan helt plötsligt så bara fanns det en baby i mitt liv! Jag vägrade röra barnet, ville gå till tegel och dricka öl men det gick ju inte så jag bara grät och grät och ville ha mitt liv tillbaka. Får rysningar nu när jag skriver om det. Så hemskt! Pappan till barnet verkade dock glad men jag var otröstlig. Till råga på allt bodde vi på en loppis! där satt jag bland gamla äckliga soffor och kände hur mitt liv tagits ifrån mig. Det kändes ju liksom inte ens som mitt barn!!! Näää nu kan jag inte skriva mer, det går kalla kårar i hela min kropp!
Har förresten drömt förrut att nisse och jag glömde vårt barn hemma hos några andra för han skulle ut och åka med en traktor och jag skulle till tegel. Hemska barn-mardrömmar alltså!
PS. Jag hatar inte barn, men vill inte heller gärna ha ett just nu och framförallt inte helt plötsligt, på fem röda liksom. DS.

Kommentarer
Postat av: Karin

googlar man på ''lampskärm'' och går till sida 52 för sökresultatet, och räknar från botten 5 uppåt, kommer man till din blogg. Jag testade just.

2010-11-05 @ 14:16:22
Postat av: kajsa

Haha,verkar som en rolig drömm!

Fredrik kände sig hedrad av att vara med i den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback