Onsdag

Känner mig så himla mkt bättre idag och har bara lite ont i halsen. Har  t.om haft orken att ta tag i lite grejer som har hängt över mig ett tag så nu slipper jag det *glad*. Egentligen är det sjukt det där när saker hänger över en, gnager inombords osv. och man vet att det enda sättet att slippa det är att bara GÖRA sakerna men ändå så gör man det inte och allt fortsätter vara jobbigt?! Ibland är man allt bra korkad...
Jag ska strax hem till Malibu för hon har bjudit mig och Santos på frukost. Melon mmmmmmmmm gott. Sen ska jag plugga lite och efter det ska jag på lägenhetsvisning på denna:


Rätt så liten men jag gillar den skarpt! Den har två STORA plus (i allafall i min värld):
1. Badkar
2. Ett smeg-kylskåp :D
Senare ikväll är det dags för något som alltid alltid alltid får mig på bra humör: Champions leauge!! Milan-Real Madrid och jag älskar Real <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback