Hej då

Idag åker två av mina mest trogna bloggläsare och vänner till Asien. Kommer sakna er jättemycket! Hoppas såklart att vi kommer ner och hälsar på sen men tills dess så saknar jag er :)

Igår hann jag med att göra flera saker och träffa flera människor jag blev glad av, först lektion med Johan och han är ju fin, sen gick jag hem till Sarah B och pratade om allt möjligt och sen gick jag vidare hem till Crille, han bjöd mig på middag (romantiskt) och vi kollade självklart på senaste Gossip Girl avsnittet och allt jag kan säga är: OH MY FUCKING GOD!!! Lite senare så bowlade vi några stycken, träffade t.ex. sarre snarre S som jag inte sett på läääääääänge och det var kul men jag suger på att bowla (fast Sassa tröstade mig och sa att bowla liksom inte är något för upper east siders). Santa vann, grattis! Sen gick vi vidare till tegel och drack öl och jag förfasade mig över hur hemskt det skulle vara om jag kommer hänga där på musikquiz varje torsdag resten av mitt liv. Ser mig själv som en 40 årig frånskild småbarnsmamma med white trashiga kläder och ja allt annat som är hemskt. Fast när jag tänker efter så är det omöjligt att se mig själv som en sån, cause it's not me liksom men jag kommer i allafall alltid förfasas över den typen av människor. 
Nu ska jag gå ut och gå, har fortfarande ont i halsen men pallar inte att sitta still längre, min kropp blir degig. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback