FY FAN!!

Alltså när jag gick ut idag så var vår gata som en spolad isbana. Det var BARA blankis och nästan helt omöjligt att ta sig fram men när jag väl klarat det så gick det att gå (på väg till tåget) men vid nästa backe såg det ännu värre ut och det är ju inte så kul att gå uppför en isbacke. Jag tänkte verkligen att det här hår inte och ville lägga mig ner och dö. Men jag kunde ju ändå inte gå hem eftersom det såg likadant ut där... Så till slut tog jag mig fram men missade tåget och allt pissigt regn har gjort min jacka helt blöt och våt dunjacka stinker snart blöt hund. Varför varför bor folk i det här landet? Som att det inte skulle räcka med att man går upp fem kg varenda höst för att det inte finns nåt annat att göra än att ligga inne och äta godis!? Så ska man behöva bryta ryggen så fort man går ut och stinka blöt hund!?!? Tack och lov att inte sossarna vann valet, det hade ju verkligen varit droppen! Va fet, lukta blöt hund och ha Mona Sahlin som statsminister NEJ TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback