underbara tisdag!

Idag har Sarah och jag varit och kollat på en häst. Hon hade nämligen lovat att provrida åt en tjej hon känner som bor i Skåne som kanske ska köpa hästen. Lite långt att åka upp om hästen inte ens är värd att titta på. Den stod i Angarn så för oss var det nära! Sarah har så ont i axeln så jag fick äran att rida. Blev först väldigt mycket Åh, åh, åh från både min och Sarahs sida när jag grävde fram mina gamla ridgrejer. Att ha snygga ridgrejer är själva meningen med att rida! Kände mig lycklig i ridkläder i allafall och fick använda min nästintill oanvända jacka :)



Hästen var så sjukt mycket finare än vi först trott! Höjde några språng och den hoppade helt enormt bra så vi höjde upp en bana på 1,50 och både hästen och jag klarade det helt utmärkt. En riktig grand prix ryttare förlåt jag menar häst!!

Kommentarer
Postat av: leify

såg jättebra ut! /ridläraren

2010-05-11 @ 18:19:34
Postat av: kajsa

svar: jo det var jag som ringde dig. tänkte om du hade hunnit komma till täby c :)

hoppas provet gick bra då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback