Spännande planer

Ska nog till gymmet, tar en timme minst. Så när man kommer dit får man gå direkt in i bastun hehe. Är så hemskt kall en sån här dag och vill bara ligga i bastun i typ 10 timmar. Funderar dock på att gå på core bosu också?!
Har rätt mycket att göra den här veckan faktiskt med skolarbeten och sånt men jag kör hårt så här i början på veckan för att slippa sen när helgen närmar sig. Jobbigt att läsa på distans för dom tar inte hänsyn till röda dagar :( På torsdag ska Spoon, min bästa vän sen 22 år tillbaka, ha födelsedagsfest och den måste man ju gå på även om man skriver prov dagen efter. Funderar dock på att vara nykter. Josse och jag snackade sedan om lite grillning på Fredagen och så tror jag att jag och Josse ska ha ett sy-lan (man syr flera timmar i sträck). Ska även träffa Fruttan för att gosa med henne <3 Och imorrn fm ska Sarah och jag göra en sån sjukt rolig sak!! Är lite hemligt tyvärr.. Längtar i allafall!!
Gud jag ska verkligen plugga hårt resterande delar av kvällen så att jag hinner med allt det här andra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback