mitt dåliga humör gick över

när jag satte på mig min kingsland-väst

Känner mig alltid hemma i ridkläder, dessutom har jag en lyckosten i fickan.

Blev på ännu bättre humör av min mattelärare som jag gillar och sen på ännu ännu bättre humör när jag tog en åktur i vår volvo. Har saknat att köra den (morsan tog den alltid till jobbet förr) men nu står den här hemma varje dag till mitt förfogande hihi :)

Tog en sväng förbi Rusta och då kan säkert alla förstå att det inte ens fanns en tendens till att vara på dåligt humör. Köpte en del roliga saker, b.la en rosa matta för 29 kr
MATTA TOVE CERISE

, lite nya akrylfärger, canvastavlor som jag ska måla (försöka) och det bästa av allt:

Denna fantastiska bok



Ett hundratal svartvita fotografier av djur (snarlika oss människor - du känner igen dig själv och säkert någon i din omgivning)) och korta texter leder dig genom en deppig dag - hur den känns, vad som är orsaken och VIKTIGAST AV ALLT: hur du slutligen övervinner den.

Ska alltid ha den i beredskap när man vaknar på fel sida och allt bara känns så himla fel. Räddaren i nöden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback