Konstnärligt

Har precis målat en tavla. Min första någonsin:


Shit va bra! Känner mig som världens mest kompletta konstnär. Det var verkligen en överraskning att jag är så här bra. Ska nog övergå till att vara konstnär på heltid från och med nu. Fast ska göra nationellaproven i matteb först.
Egentligen var den här tavlan tänkt till Victorias stora dag för det är ju en prinsessa som ni kan se. Om jag inte minns fel så ska Sofie ha fest den 19:e Juni så jag kan inte gå på Vickans bröllop :( Och det klantigaste av allt är att jag glömt meddela det, såg nämligen på inbjudan att osa.-datumet gått ut. PINSAMT!
Om någon undrar varför jag var bjuden på det kungliga bröllopet är det för att en vän till mig, Malin, Melina och Fruttan, som vi lärde känna när vi jobbade i Norge, har bjudit med mig. Bork De Lauer heter han och är greve. Det var så soft i Norge för vi jobbade ju liksom på lager så snacka om miljöbyte när vi fick hänga på hans "slott", jaga lerduvor med kungligheter och gå på jaktbaler. BDL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback