Ja då har man sommarlov

Och det är naaaaajs. Fast jag känner mig lite lonely när alla andra jobbar och sliter. Hade nog kunnat tänkt mig en intensiv jobbperiod nu för att sen vara ledig (och rik). Men man ska inte klaga! Idag ska JosseB, som också har sommarlov, kanske åka och sola och bada vid ängsan annars så funderar jag på att sätta mig vid symaskinen och sy något. Eller så kanske jag skulle anmäla mig till fler distanskurser? Ska börja läsa Naturkunskap A snart och textkommunikation B. Funderar även på att läsa Tyska steg 1 på distans. Har alltid velat lära mig tyska. Såg förresten en sjukligt bra film häromdan Das Leben der Anderen, De andras liv



Sjukt bra, den rekomenderas!

Annars har jag inte gjort mycket av intresse i helgen, CP, Jag, Dennis, Alex och Tommie Dee åkte till Lilla Knutby i Fredags och så drog vi runt lite i Cattas morsas turkiga bmw och det var en helt nykter afton. I lördags så högg jag ved i otroligt många timmar och höll på att mista mitt ben flera gånger. Men nu kan jag hugga ved lika bra som en man och kommer aldrig behöva vara bereonde av det manliga könet :) Sen åt jag ostringar, drack vin och spelade Wii-bowling med Dennis, Nisse, Alex. Jag förlorade, såklart! I'm a girl liksom....
Läste även Mooretidningar från 2004 och körde ett litet musikquiz. Älskar quiz, framförallt wendyquiz! Lyckades även facerejpa Dennis och la först till Bög i mellannamn men sen fick han byta namn helt till Björn Smedman. Förvirrande med så många Björn Smedmans i världen!
Pratade med M. Smedman igår och ja den tjejen är för fin alltså. Blir gång på gång påmind om hennes storhet och hennes underbara attityd. Om jag inte redan kände henne skulle jag vara rädd för Mallan!! Varnar er bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback