Idag

Har precis läst lite olika bloggar och nu sitter jag och skriver här på världens bästa blogg. Hehehehe....
Idag har jag otroligt nog hunnit med jättemycket bra saker:
*Gått 2,5 km och fått lökringar
*Varit på mattelektion och ägt alla mattetal i hela världen (min lärare tittade mycket imponerat på mig x-antal gånger under lektionen, kanske t.om med lite kåthet i blicken. Han är ju man)
*Gått till Roslagsnäsby och lämnat in en deklaration och tittat ut ett garn som jag ska ha när jag stickar en tröja
*Betalat räkningar. Är dålig på det i vanliga fall för jag gillar inte att bli av med pengar så när jag får hem en räkning iggar jag den tills jag får hem påminnelser. Förstår inte varför jag alltid gör så här!!?? Jag tror liksom att räkningen ska försvinna om jag gömmer den och det har ju visat sig tusen gånger att den inte gör det så jag borde lära mig. Kanske har en bokstavskombi i allafall? Har läst att folk med ADHD inte lär sig av sina misstag. Måste kollas upp lite närmare.
*Lyssnat på Macy Gray - I try på repeat i en timme

Resterande delar av denna fantastiska dag ska spenderas med att plugga, pluggar ju 150% *stolt* om någon glömt. Anteckna gärna!
Ska lite senare ta min cykel till gymmet och gå på core med SarahB. Come backen på gymmet är nu alltså bara några timmar bort. Hoppas Alex V är där för han har lovat att titta lite extra på mina bröst om jag har ett tight linne. Ska leta fram det tightaste som finns!! Hihihihihihihi
Nej nu måste jag fortsätta att lyssna på I try
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback