konstigt...

Varför snöar det? Det är ju vår nu.. tänker fortsätta känna mig optimistiskt vårglad i allafall.
Idag är förresten en jättejätteglad dag för min brorsa har kommit in på nån forskarlinje som han jättejättegärna vill gå. Vet iförsig inte riktigt vad det är, tror att det är nåt med matte kanske eller ekonomi, det är på handels så låter kanske mer troligt. Är verkligen lycklig att han får fortsätta plugga i typ 5 år till! Önskar att jag kunde slippa då... hehe
Nu ska jag ringa Mallan :) Och sen så ska jag plugga svenska *sNaAaAaArK* och klockan ett så ska jag träna med min PT. Höhöhöhö är allt jag kan säga just nu! Känner mig som en säck potatis. Men det kommer säkert bli asabajsa roligt och jag kommer bli så sjukt vältränad att jag blir hedersmedlem i nåt bodybuilding-sällskap.
Förresten har jag hört rykten att det är 50 % på allt på akademibokhandeln inne i stan. Dom hade tyldigen vattenläckage. Älskar att handla böcker så jag vill dit!!!


ett sånt här rum ska jag ha nån gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback